Καταρχήν σας ευχαριστώ για την επισκεψή σας στην ιερή Ελιά μου...αφού θα αμπελοφιλοσοφούμε εκτός απο το να διαβάζουμε η να σχολιάζουμε πάνω στην ποιητική μου ανθολογία....

Κυριακή 15 Απριλίου 2012

To βότσαλο



Σα βότσαλο που κανει πηδηματακια ,στα ηρεμα νερα των σκεψεων μου... ...και υστερα κυκλοι-τοσο μικροι-μα αρκουν για να φερουν την ταλαντωση ,την ταραχη. λεξεις που κανουν τις σκεψεις μου να σαλευουν,να σηκωνουν κυματα-κυκλους να κανουν στο νερο του μυαλου και της υπαρξης... τα κομματια-σκεψεις μου βρισκονται πλεον διασπαρτα στο καθε κομματακι,στον καθε κυκλο της ζωης μου. δεν θελω να τα βρω,θελω να υπαρχουν καπου εκει στον χωρο-χρονο,ωστε να θυμιζουν πως καποτε αυτες οι σκεψεις γαληνιες ηταν... μεσα στα κρυσταλλινα νερα του μυαλου μου... 
.ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΠΟΤΣΑΚ.ΚΟ/ΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου